Dynamiczny rozwój firmy sprawia, że zawsze poszukujemy specjalistów z różnych dziedzin, mogących jeszcze bardziej wzmocnić nasz zespół. Wyślij nam swoją aplikację, bo być może to właśnie Ty jesteś brakującym ogniwem.

Kariera w Grupie Copernicus

Pierwiastek ludzki jest najważniejszym komponentem Copernicus Securities S. A. Nasz zespół składa się z inwestycyjnych pasjonatów dążących do ciągłego rozwoju i zgłębiania nowoczesnych technologii. Jesteśmy zwartą grupą profesjonalistów głęboko zaangażowanych w sprawy klientów, chętnie dzielących się wiedzą i doświadczeniem.

Doświadczenie staż

Doświadczenie zdobyte podczas stażu i praktyk zawsze owocuje w przyszłości. Zdajemy sobie z tego sprawę, bo każdy z nas musiał je kiedyś nabywać. Dlatego teraz to my zapraszamy chętnych do skorzystania z naszej pomocy i zdobycia cennego doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej.

Aktualne oferty

ul

Python Developer

Miejsce pracy: Warszawa

Kto:

Od kiedy: 03/08/2020

ID: 002/2020

Opis stanowiska:

  • Realizacja projektu stworzenia od podstaw systemu księgowego dla instytucji finansowej
  • Stała współpraca z członkami zespołu i jednostkami merytorycznymi
  • Aktywny udział w spotkaniach projektowych
  • Tworzenie dokumentacji projektowej

 

Oczekujemy:

  • Minimum dwuletniego doświadczenia w zakresie tworzenia aplikacji webowych
  • Bardzo dobrej znajomości technologii: Python, JavaScript, Django, Django Rest Framework, HTML, CSS
  • Znajomości baz danych: MySQL, PostgreSQL, MS SQL
  • Umiejętności pracy w zespole

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy B2B
  • Wynagrodzenie na poziomie 10 000 – 15 000 zł netto – w zależności od doświadczenia i umiejętności
  • Możliwość rozwoju osobistego w kierunku zarządzania projektami i kierowania zespołem
  • Udział w bieżących i przyszłych projektach dla sektora finansowego
  • Biuro w centrum Warszawy w nowoczesnym budynku przy rondzie ONZ

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Miejsce pracy: Warszawa

Kto:

Od kiedy: 01/02/2020

ID: 001/2020

Podstawowe zadania:

  • koordynacja procesu zawierania i obsługi umów, których przedmiotem są instrumenty finansowe oferowane przez Copernicus Securities;
  • weryfikacja poprawności przekazywanej dokumentacji i nadzór nad jej archiwizacją;
  • bieżąca obsługa zgłoszeń i kontakt z siecią dystrybucji;
  • przygotowanie raportów oraz monitoring wyników sprzedażowych;
  • monitorowanie i współtworzenie procesów sprzedaży oraz operacyjnych;
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi Copernicus Securities i podejmowanie działań wspierających bieżącą obsługę sprzedawców i klientów;
  • przygotowywanie dla doradców komunikatów/instrukcji operacyjnych/procedur;
  • organizacja i prowadzenie szkoleń wprowadzających oraz webinariów dedykowanych sieci dystrybucji.

 

Wymagane kwalifikacje:

  • wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne;
  • min. 1 rok doświadczenia w pracy w instytucjach finansowych na stanowiskach związanych ze wsparciem sprzedaży, rozliczeniami lub operacyjnych;
  • zdolność efektywnej organizacji czasu pracy i priorytetyzacji zadań;
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
  • komunikatywność;
  • dobra znajomość MS Office w szczególności MS Excel i MS Word.

Wealth Manager

Miejsce pracy: Warszawa, Sopot, Olsztyn, Łodź, Wrocław, Kraków, Poznań, Szczecin

Kto:

Od kiedy: 02/01/2019

ID: 007/2019

Opis stanowiska:

  • aktywne pozyskiwanie, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
  • profesjonalne doradztwo w zakresie produktów inwestycyjnych oferowanych przez firmę
  • realizacja celów sprzedażowych
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez wysoką jakość obsługi
  • analiza potrzeb Klientów
  • proponowanie rozwiązań dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klienta
  • budowanie portfela Klientów oraz zarządzanie jego rentownością

 

Wymagania:

  • doświadczenie w pozyskiwaniu klientów i sprzedaży produktów finansowych
  • wiedza z zakresu produktów oraz funkcjonowania rynku finansowego i kapitałowego
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne lub pokrewne)
  • znajomość produktów inwestycyjnych bądź zainteresowanie nimi
  • proaktywność biznesowa w zakresie poszukiwań klientów zamożnych
  • wysoka komunikatywność i kultura osobista
  • przedsiębiorczość i samodzielność w działaniu
  • umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami
  • nastawienie na realizację celów sprzedażowych
  • prawo jazdy kat. B

 

Oferujemy:

  • pracę w miłej atmosferze wśród doświadczonych ludzi
  • bardzo atrakcyjny system prowizyjny
  • wynagrodzenie zasadnicze
  • szkolenia dotyczące rynku finansowego, możliwość awansu
  • najszersza na rynku gama produktów inwestycyjnych
  • elastyczny czas pracy

 

Jak aplikować?

Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie CV wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych (skopiuj) poprzez kliknięcie w przycisk Aplikuj bądź bezpośrednio na adres email [email protected] wpisując w temacie wiadomości ID ogłoszenia.